I går var det St. Hans. Fint å komme sammen med folk og grille god mat og ha litt forskjellige aktiviteter
Jun 24, 2026
Jun 18, 2026
Jun 9, 2026
Oslo-tur
Har hatt en liten tur til Oslo for å ordne litt ting og tang. Har også truffet noen venner og kost meg med god mat. På vei hjem stoppet jeg innom Selma, og hadde litt skoy
Jun 5, 2026
Juni
Det er blitt juni og selv om ikke sommervarmen er her helt, er det behagelig temperatur og fint å gå tur
May 25, 2026
May 15, 2026
May 9, 2026
Tur i fjøddet
Var ute på fjelltur i går. Alltid godt å komme seg ut i naturen. Siden det er bålforbud og knusk tørt kan man ikke fyre bål, men turmat som man varmer opp med varmt vann er også godt. Kaffe mens man nyter utsikt skår aldri feil
Subscribe to:
Posts (Atom)






