Jun 24, 2026

St Hans

 I går var det St. Hans. Fint å komme sammen med folk og grille god mat og ha litt forskjellige aktiviteter 



Jun 18, 2026

Kanotur

 Var på kanotur med en kompis i går. Godt å komme seg litt ut i Guds frie natur og koble av litt 



Jun 9, 2026

Oslo-tur

 Har hatt en liten tur til Oslo for å ordne litt ting og tang. Har også truffet noen venner og kost meg med god mat. På vei hjem stoppet jeg innom Selma, og hadde litt skoy 



Jun 5, 2026

En viktig påminnelse

 Dette er så sant og viktig å ha i bakhodet 




Juni

 Det er blitt juni og selv om ikke sommervarmen er her helt, er det behagelig temperatur og fint å gå tur