May 27, 2010

Muntlig og metodisk samspill

På tirsdag fikk vi greie på om vi hadde kommet opp i muntlig. Etter to år uten muntlig var jeg helt sikker på at jeg kom opp i år. Derfor ble jeg veldig overrasket da jeg så at jeg IKKE hadde kommet opp.

Samme dag hadde vi eksamen i metodisk samspill. Gruppa mi spilte "Kärleken ventar" av Kent og vi rulerte på alle bandinstrumentene. Det var artig og det gikk veldig bra. Nå kan jeg faktisk litt trommer, bass og gitar i tillegg til sang, piano og orgel. På eksamen var gitaren det jeg slet mest med, noe som ikke overraska meg, siden jeg også har slitt mest med det på timene.

Nå er det bare en eksamen igjen og det er biinstrument.

1 comment:

Hallvard said...

Du har ikkje så lange fingrar, så det er nok best for deg å ha ein ganske liten gitar. Eg kan øve litt med deg ein gong :)