Aug 31, 2011

Update

Nå er jeg godt i gang med høstsemesteret. Tror det kommer til bli et bra sisteår på Staffeldts. På tirsdagen hadde jeg kortgudstjeneste i kapellet på skolen. Det er et arbeidskrav i faget Gudstjenestepraksis(GTP). Brukte noen liturgiske ledd fra DnK, salmer og en andakt. Fikk veldig god feedback både på hva som var bra og mindre bra, og viktigst av alt: godkjent.

Ellers har jeg fått spørsmål om å vikariere i Ljan menighet til søndag. Var en tur dit i dag, og fikk prøve orgelet og se kirka. Er alltid spennende med spilleoppdrag nye steder, og jeg gleder meg til søndagen.

En annen god nyhet er jeg får fortsette med samme orgellærer jeg har hatt de siste to årene. Noe som betyr veldig mye for meg, og jeg slipper alt stresset med å finne en ny. Med tanke på ev prøvespill på NMH til våren, sparer det meg for mye jobb. Tar jo tid å bli kjent med nye lærere osv.

No comments: