Dec 27, 2014

2014

Året nærmer seg slutten og det har vært et innholdsrikt år på mange måter.

Litt måned for måned.

Januar:

Dro tilbake til Trondheim etter en lang juleferie for å ta fatt på siste semesteret. Etter å ha vurdert å slutte pga skolesituasjonen fant jeg ut at jeg trengte bare å være der de ukene jeg hadde hovedinstrument

Februar: 

Studier i Trondheim.
Var også på jobbintervju på Hønefoss uten hell.
Vikarierte litt som organist.

Mars:

Begynte å tenke eksamener, spesielt på hovedinstrument som var den eksamenen som krevde mest forberedelse og planlegging.
Litt vikarjobbing
Jobbintervju på Kongsvinger hvor jeg starta i jobben 1. august.

April:

Påskeferie og vikarjobbing.

Mai:

Tilbake i Trondheim for å ta fatt på studieinnspurten.
Eksamensperiode
Flytting

Juni:

Flytta fra Trondheim
Var med som leder på konfirmantleir

Juli:

Vikarjobbing som organist de tre første ukene
Flytta til Kongsvinger

August:

Begynte i jobb som kantor

September:

Var hjemme en tur for å få med meg Dyrsku'n
Ellers gikk det i jobb

Oktober:

Gikk stort sett i jobb
En tur til Oslo for å treffe venner

November:

Mye jobbing
Odds BK gjorde sin beste tippeliga sesong noensinne med bronse i serien og sølv i cupen

Desember:

Bowla for første gang på 10 år sammen med jobben, og for min del gikk det akkurat så dårlig som jeg trodde. (Må nok trene litt før ev. neste bowlingkonkurranse)
Hjemme en tur for å feire fars bursdag og for å få med med adventskonserten. Var også på stabsfest med mine tidligere kollegaer. Ellers har det vært jobb hele måneden.
Første jula uten familien.

No comments: