Dec 30, 2015

2015

Et nytt år nærmer seg slutten og 2015 har vært et år på godt og vondt.

Litt generelt:

Har hatt mitt første år i jobb. Det har vært utrolig spennende og lærerikt. Men det føles godt å ha avslutta studentkapittelet og tatt fatt på jobbtilværelsen. Ellers har ting stort sett vært ved det vanlige. Bestod den siste eksamenen jeg mangla for å bli kantor, var utrolig letta over at jeg endelig klarte det.

Måned for måned:

Januar: 
Etter en hektisk juleuke, var det godt å komme tilbake til litt mer normale jobbrutiner. Var med som leder på konfirmantleir og koste meg der.
Bestemte meg for å slutte og pendle mellom Kongsvinger og hjemkommunen, da det er totalt unødvendig å betale mange tusen i leie for noe man ikke trenger

Februar:
Stort sett opptatt med jobb.
Hadde planer om en tur hjem, men det skar seg

Mars:
Fikk være med på min første bispevisitas; noe som var utrolig flott og lærerikt.
Var i Oslo og fikk med meg hopprennet i Kollen, noe som var en artig opplevelse
Flytting

April:
Mye jobbing i påskeuka.
Den planlagte turen hjem gikk nok en gang bort

Mai:
Gikk stort sett i jobb hele måneden.

Juni:
En tur til Trondheim for å ta opp en eksamen jeg strøk på året før, denne gangen gikk det heldigvis bra. Traff også noen venner da jeg var der oppe.
Endelig fikk jeg tatt en tur hjem for å besøke familien. Da fikk jeg med meg Victoria-festivalen og konsert med Byting

Juli:
Jobbing hele måneden.
Mor og far kom en tur på besøk.
Weekend-tur til Oslo (må ha meg noen turer dit med jevne mellomrom for å ta ut den urbane siden av meg)

August:
Ferie og hjem en tur til familien.
Henta bilen jeg har kjøpt

September: 
Jobbing.
Besøk av mor og far
Tur til Krakow

Oktober:
En tur hjem.
Gikk på en smell og måtte sykemeldes fra jobben

November:
Fortsatt sykemeldt.
Stort sett hjemme hos familien

Desember:
Fortsatt sykemeldt, men ting går bedre og bedre for hver dag.
Var med og opptrådte på den årlige adventskonserten
Julefeiring sammen med hele familien


No comments: