Dec 28, 2016

2016

Nok et år ligger bak oss og det har vært et år på både godt og vondt. Har ikke skjedd noe som merker seg ut spesielt i året som har gått, det har mer eller mindre vært de daglige rutinene

Måned for måned:

Januar: Begynte litt på jobb igjen etter å ha vært sykmeldt i neste tre måneder. Godt å kjenne at kreftene var litt tilbake

Februar: Fortsatt delvis sykmeldt, men gikk langsomt fremover.
- En tur til Oslo for å få med meg Kollen-rennet som var framskyndet en måned pga VM i skiskyting. Dessverre var ikke værgudene på vår side og det individuelle rennet ble avlyst

Mars: Fortsatt delvis sykmeldt, men trappet opp arbeidsmengden med en dag.
- Besøk av mor og far i deler av påskeuka

April: Ville bli friskmeldt, men legen mente at det var litt tidlig og holdt fast at jeg skulle være delvis sykmeldt ut måneden (noe som skulle vise seg å være smart, da kreftene ikke viste seg å være helt på plass)
- En tur hjem for å besøk familie og venner

Mai: Endelig friskmeldt
- Stort sett jobb hele måneden

Juni: - Mye jobbing
- En tur hjem for å få med meg Viktoriafestivalen og kirkejubiléet.

Juli: - Jobbing hele måneden
- En tur til Oslo for å treffe venner som bor der

August: - Ferie. Var en tur til Paris hvor jeg hadde noen veldig fine dager. Fikk sett mange av byens severdigheter. Var også på en fantastisk orgelkonsert i Notre-Dame. En by jeg definitely skal tilbake til. Resten av ferien ble stort sett tilbragt hjemme med familie og venner der

September: - Jobb
- Hjem en tur for å få med meg Dyrsku'n. Som utvandra telemarking er den et "must" å få med seg, selv om det stort sett er det samme hvert år. I år var det imidlertid jubileum noe som ble markert med bl.a konserter og besøk av Kronprinsparet
- En tur til Oslo

Oktober: - Ferieuke
- Ellers gikk det jobb resten av måneden

November: - Jobbing
- Ekstra spennende var det å følge med på årets cupfinale da KiL skrev cuphistorie

Desember: - Forberedelser til julehøytiden
- Hjem en tur for å være med på adventskonserten
- Første jula alene; noe som har gitt mersmak da jeg etter en hektisk måned var ganske sliten og ikke hadde det store overskuddet til å være sosial
- Hoppuka starter (noe som er et highlight for alle som elsker skihopp)

No comments: