Jan 19, 2019

Tilbring en dag med hvem som helst....

Postet dette for et par år siden. Spørsmålet var følgende: Du kan tilbringe en dag med hvem som helst. Du kan velge inntil tre personer. Hvem velger du, og hvorfor akkurat dem?

Her er de jeg hadde valgt pr. i dag

Phil Keoghan - fordi han er en utrolig inspirasjonskilde til når det kommer å gripe mulighetene og leve hver dag som om det var den siste. Dessuten ville jeg spurt han om hva det er som driver han til å ta fatt på alle de sprø sykkelturene han har gjennomført. Med dette snakker jeg om Los Angeles - New York i 2009 og 1928-ruten av Tour de France i 2013 på en sykkel fra samme år. Jeg ville også fått Phil til å pushe meg til å gjøre noe nytt, gjerne noe som er utenfor min komfortzone.

- Raúl Esparza - fordi han har vært og er en viktig inspirasjonskilde når det kommer til å følge dine egne drømmer og ambisjoner. Han har også vært til hjelp når det gjelder selvtillit og fått meg til å innse at jeg mer enn god nok som jeg er og at jeg aldri skal måtte forandre meg for å tilfredsstille noen andre. Jeg ville også ha snakket med han om livssyn og hva det betyr for ham. 

- Barack Obama - fordi han markerte et historisk skille ved å bli USAs første fargede president. Jeg ville snakket med ham om hvordan det var å være president og hvordan livet hans har forandret i seg i forbindelse med det.



No comments: