Jul 23, 2019

Beste & verste ferietur

Beste tur: Delt førsteplass mellom Liverpool og Wien. 

Å realisere drømmen om å se favorittlaget live og i tillegg få møte noen av både dagens spillere og tidligere var et skikkelig highlight.

Turen til Wien var også en veldig fin tur. Fikk oppleve mye kultur og som en bonus møtte jeg de østerrikske hoppgutta i forbindelse med et sportsarrangement. (For de som ikke vet det, er jeg veldig interessert i skihopp og har en forkjærlighet for de østerrikske hoppgutta)

Verste tur: En hyttetur som barn. Halvveis ut i turen ble det dårlig vær som varte resten av oppholdet. Det å være "inneklemt" med x-antall andre over flere dager, gjorde meg sur og irritabel, og jeg lovte meg selv der og da at denne type ferietur skal jeg aldri bli med på igjen

No comments: