Jul 15, 2024

Verste ferieform

 For en ukes tid siden hadde jeg et innlegg om ferie. Her kommer et innlegg om hvilken ferie jeg aldri kan tenke meg å dra på. Nemlig camping/hytteferie. 

En viktig del av ferien for meg er komfort. Og det innebærer også hvordan man bor når man er på ferie. Å være stuck i ei campingvogn eller hytte med x-antall andre er ikke noe for meg. Jeg er en person som trenger å kunne trekke meg tilbake med jevne mellomrom, og i ei hytte eller campingvogn, er mulighetene for det så og si null. 

For mange år siden var jeg på en hytteferie. De første dagene var det fint vær og det gikk an å være masse ute. De siste dagene var det dårlig vær, og vi ble sittende inne. Det å ikke kunne trekke seg tilbake gjorde meg irritabel, og jeg lovte meg selv at denne formen for ferie skal jeg aldri bli med på igjen 

No comments: