Feb 27, 2017

Tanker, drømmer osv....

For noen uker siden skrev jeg et innlegg om noen tanker jeg hadde gjort meg om livet så langt, stort sett basert på erfaringer og opplevelser.

I likhet med andre, har jeg også drømmer. Noen av dem er hinsides urealistiske og kommer nok aldri til å gå i oppfyllelse, mens andre er mer virkelighetsnære og mulig å oppnå.

Uansett hvor realistiske drømmene er, tror jeg det er viktig å ha dem. For meg er noen av drømmene ting som er på "bucket-lista" mi over ting jeg ønsker å gjennomføre i løpet av livet. Det er drømmer som gir meg noe å strekke meg etter, akkurat som enkelte ting i hverdagen. F. eks når det kommer til musikk, er det alltid nye ting man kan lære. Pianolæreren til en venninne av meg sa en gang at "Musikk er på mange måter som ferskvare, den må holdes ved like".

Noen av drømmene mine har allerede gått i oppfyllelse, mens andre jobber jeg med å realisere - og kanskje en vakker dag vil noen av de mer urealistiske drømmene også gå i oppfyllelse.

Keep dreaming and dream big!

No comments: