Sep 9, 2017

10 ting du kanskje (ikke) visste om meg.


1. Jeg elsker å reise. Storbyferier er det jeg liker aller best selv om sydenferie også kan være bra.
2. Jeg er veldig interessert i sport, spesielt fotball, skihopp og sykling.
3. Jeg har prøvd skihopping in real life.
4. Jeg liker å få ting gjort med en gang, for jeg kan ikke fordra å ha ting hengende over meg
5. Jeg har prøvd "the grand organ" i St. Pauls i London. Et orgel som er så stort at jeg ikke rakk opp til de to øverste manualene.
6. Favorittfarge er blå.
7. Favorittmat er pizza, sushi og taco.
8. Da jeg var yngre hadde jeg store ambisjoner om å bli profesjonell fotballspiller eller håndballspiller. Det ble ingen av delene, jeg endte opp som musiker i stedet.
9.  Jeg hater å shoppe. Når jeg drar for å handle, handler jeg det jeg skal og ferdig med det. Å handle klær er det kjedeligste, så det gjør jeg i skippertak en gang eller to i året.
10. Jeg klarer ikke sove med åpne skapdører, glipp i gardina eller med beina utenfor dyna.

No comments: