Dec 26, 2019

2019

2019, og dette tiåret, er snart historie og det har vært et år både på godt og vondt.

Litt måned for måned:

Januar: 
- Stort sett jobbing. Etter en travel julestri, var det godt å gå tilbake til mer normale rutinene
- Bowlingkveld med jobben. Oppdaget fort at jeg er like elendig på bowling som jeg var for noen år siden, men fikk i hvertfall ikke kula på tåa denne gangen

Februar:
- Stort sett bare jobbing denne måneden også.
- Mistet bestemoren min, og det ble en tur hjem for å spille i begravelsen

Mars:
- Ferieuke.
- En tur til Oslo fo rå få med meg Kollen-helgen. Fikk møte flere skihoppere, noen har jeg møtt før, mens andre møtte jeg for første gang
- Jobbing resten av måneden

April: 
- Besøk av familie + ei venninne siste halvdel av påska
- Ellers jobbing

Mai: 
- Jobb, jobb og atter jobb

Juni: 
- Jobbing
- En tur hjem for å delta på avskjedsgudstjenesten til organisten, som har gått av med pensjon

Juli:
- Jobbing
- Besøk av mor, far og nevøene en ukes tid

August:
- Jobbing
- Spilling i bryllup til min fetter

September:
- Ferie.
- Mistet nok et familiemedlem, og det ble en litt tung start på ferien i forbindelse med dette
- En tur til New York. Det ble en helt fantastisk tur, og jeg fikk sett og opplevd utrolig mye. Et skikkelig highlight var at jeg fikk møte Mariska Hargitay og Peter Scanavino fra favorittserien min 'Special Victims Unit. En annen bonus var å få møte en av mine favorittskuespillere, Raúl Esparza i forbindelse med et arrangement

Oktober:
- Tilbake på jobb

November:
- Jobbing
- Hadde planer om en tur hjem, men det satte sykdom en stopper for :(

Desember:
- Jobbing
- Besøk av mor og far en helg
- Meningsfullt og fint å være med som frivillig på et arrangement for rusmisbrukere på julaften
- Hoppuka starter (et høydepunkt for alle hoppinteresserte)



No comments: