Dec 30, 2017

2017

Nok et år ligger snart bak oss og det er har vært et år på både godt og vondt. Ting har mer eller mindre gått i de vanlige rutinene, men det er også fint og meningsfylt.

Litt måned for måned:

Januar:
- Ferieuke som ble tilbragt hjemme hos familien. Etter alt julerushet var det godt å lade batteriene litt sammen med familie og venner.
- Ellers jobbing

Februar:
- Jobbing første halvdel av måned.
- Gikk på en liten kollaps og hadde to uker borte fra jobben.

Mars: 
- Jobbing mesteparten av måneden.
- En tur til Oslo for å få med meg det tradisjonelle Kollen-rennet, noe som var et skikkelig highlight. Endelig fikk jeg møte mine to favoritthoppere; Michael Hayböck og Andreas Kofler.

April:
Jobbing hele måneden
- Besøk av mor og far noen dager i påsken

Mai:
- Jobbing
- En tur hjem for å feire mor sin bursdag

Juni:
- En tur hjem for å få med meg Victoriafestivalen
- Ellers jobbing resten av måneden

Juli: 
- Jobbing hele måneden, men tok en dagstur til Oslo av og til for å treffe venner og ta ut den urbane siden av meg.

August:
- Ferie. Var en tur til Wien hvor jeg hadde noen fantastiske dager og fikk oppleve mange fine konserter. I tillegg møtte jeg de østerrikske hoppgutta i forbindelse med sandvolleyball-mesterskapet, noe som var et ekstra høydepunkt på en veldig bra ferietur. Wien er virkelig en by etter min smak med alt den har å tilby.
- Jobbet siste feriehelgen (noe jeg ikke skal påta meg igjen, siden ferien da ble litt ødelagt). Oppdaget at det å ha 4 uker ferie er det veldig godt, da får man virkelig feriefølelsen.

September:
- Tilbake for fullt i jobb etter ferie
- Vurderte å reise hjem Dyrsku-helga, men fant ut at det bare ble stress.
- Basar med Normisjonen

Oktober:
- Jobbing
- Besøk av mor og far og nevøene i deler av høstferieuka, noe som var veldig koselig. Bl.a gikk vi turer og lekte mørkegjemsel.

November:
- Bortsett fra jobbing, var det en tur hjem for å treffe familie. Var også sammen med noen venner jeg ikke hadde sett på en stund. Vi koste oss med kyllingsuppe og sushi (som vi laget selv). Jeg er veldig glad i sushi, og har lyst å lære og lage det ordentlig.

Desember:
- Fullt opp med jobb hele måneden.
- Fikk for første gang på mange år ikke med meg den årlige adventskonserten hjemme, noe som var litt rart og vemodig da den er en tradisjon jeg mer eller mindre er oppvokst med.
- Hoppuka starter, noe som er et highlight for alle hoppentusiaster

No comments: